16 Ιουνίου 2026

Καλό καλοκαίρι σε όλους!


 


 Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Τα βιβλία έκλεισαν, οι τσάντες μπήκαν στην άκρη και η αυλή του σχολείου μας θα ησυχάσει για λίγο.

 Ήταν μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια, νέες γνώσεις, αλλά και προκλήσεις που καταφέραμε να ξεπεράσουμε μαζί. Μέσα από τα μαθήματα, τις γιορτές, τις εκδρομές και τις καθημερινές μας στιγμές, μεγαλώσαμε, μάθαμε και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν.

Ευχόμαστε στους μαθητές του σχολείου μας καλή ξεκούραση, να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και να χαρούν τις διακοπές τους.

 Στους τελειόφοιτους του σχολείου ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο νέο τους ξεκίνημα. Να κυνηγάτε πάντα τα όνειρά σας!

 Ραντεβού τον Σεπτέμβριο με νέα ενέργεια και χαμόγελα!

 

 ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

05 Ιουνίου 2026

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 3ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος «Αλλάζουμε εμείς, όχι το Κλίμα…»

 



Γεμάτοι ενθουσιασμό οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στις δράσεις του 3ου Φεστιβάλ Περιβάλλοντος, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πανέμορφο Πάρκο του Αη Γιώργη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, μια εκδήλωση που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων .

Το κεντρικό σύνθημα του φεστιβάλ, «Αλλάζουμε εμείς, όχι το Κλίμα…», έγινε για όλους μας πηγή έμπνευσης και αφορμή για δράση. Αποδείξαμε στην πράξη ότι η προστασία του πλανήτη δεν είναι μια θεωρητική έννοια, αλλά καθημερινή στάση ζωής και συλλογική προσπάθεια.

Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια και ενημερωτικές παρουσιάσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την κλιματική αλλαγή, τη σημασία της ανακύκλωσης, την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία της βιοποικιλότητας.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη γνώση, συνεργασία και δέσμευση για ένα καλύτερο αύριο. Οι μαθητές μας απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι η νέα γενιά είναι έτοιμη να πρωτοστατήσει στην προσπάθεια για ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά, με περισσότερες δράσεις και την ίδια αγάπη για το περιβάλλον!

Δείτε εδώ φωτογραφίες από τις δράσεις μας στο πάρκο :  

 

 

 

 

 

 

 

 

 




02 Ιουνίου 2026

Μια γλυκιά επίσκεψη στο σχολείο μας!

 


Την Τρίτη 2/6/2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί τον γεωπόνο κ. Κωνσταντίνο Μουζιούρα, για μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα «Η μέλισσα και το μέλι».

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» μέσα στην κυψέλη και να ανακαλύψουν τα μυστικά αυτού του μικροσκοπικού αλλά θαυματουργού εντόμου, που είναι τόσο πολύτιμο για τη ζωή στον πλανήτη μας.

Τι ανακαλύψαμε στη δράση:

  • Η κοινωνία της κυψέλης: Μάθαμε για τους ξεχωριστούς ρόλους που έχουν οι μέλισσες –από την εργατική βασίλισσα και τους κηφήνες μέχρι τις ακούραστες εργάτριες– και πώς συνεργάζονται με απόλυτη αρμονία.

  • Η αξία της επικονίασης: Ο κ. Μουζιούρας μας εξήγησε με απλό και κατανοητό τρόπο ότι οι μέλισσες δεν μας προσφέρουν μόνο το μέλι, αλλά χάρη σε αυτές αναπαράγονται τα περισσότερα φυτά και φρούτα που τρώμε.

  • Από το λουλούδι στο βάζο: Παρακολουθήσαμε όλη τη διαδρομή που κάνει το νέκταρ μέχρι να μετατραπεί στο αγνό, θρεπτικό μέλι που φτάνει στο τραπέζι μας, καθώς και τα υπόλοιπα προϊόντα της κυψέλης (γύρη, βασιλικός πολτός, κερί).


Το συμπέρασμά: Προστατεύοντας τη μέλισσα, προστατεύουμε το ίδιο μας το μέλλον.  

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κωνσταντίνο Μουζιούρα για τον χρόνο του, τις πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας!

Ακολουθούν φωτογραφίες από την παρουσίαση που μας έδειξε ο κ. Μουζιούρας:


                                






 

Το ΚΠΕ Περτουλίου-Τρικκαίων στο σχολείο μας!

 


Σήμερα, Τρίτη 2/6/2026,  το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την εξαιρετική ομάδα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Περτουλίου-Τρικκαίων, την κ. Κοτρώνη Τερέζα και τον κ. Παναγιώτη Δημητρίου, για μια ξεχωριστή δράση. Το θέμα που μας απασχόλησε: «Το οικολογικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων μας στον πλανήτη».

Μέσα από βιωματικά παιχνίδια, συζήτηση και διαδραστικές παρουσιάσεις, είχαμε την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε πώς οι καθημερινές μας συνήθειες –από το φαγητό που επιλέγουμε μέχρι τον τρόπο που μετακινούμαστε ή καταναλώνουμε ενέργεια– αφήνουν το δικό τους «σημάδι» στη Γη.

Τι μάθαμε:

  • Τι είναι το οικολογικό αποτύπωμα: Καταλάβαμε ότι είναι το μέτρο των φυσικών πόρων που χρειαζόμαστε για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, σε σχέση με την ικανότητα του πλανήτη να τους αναγεννά.

  • Η δύναμη των επιλογών μας: Συνειδητοποιήσαμε ότι η υπερκατανάλωση πλαστικών, η σπατάλη τροφίμων και η αλόγιστη χρήση του νερού επιβαρύνουν το περιβάλλον πολύ περισσότερο από όσο νομίζουμε.

  • Η λύση ξεκινά από εμάς: Δεν μείναμε όμως μόνο στη θεωρία! Οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ μας έδωσαν πρακτικές, καθημερινές συμβουλές για να μειώσουμε το αποτύπωμά μας, όπως η σωστή ανακύκλωση, η επαναχρησιμοποίηση υλικών και η εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι και στο σχολείο.

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του ΚΠΕ Περτουλίου-Τρικκαίων, την κ. Κοτρώνη Τερέζα και τον κ. Παναγιώτη Δημητρίου, για την ενέργεια, τη μεταδοτικότητα και τις πολύτιμες γνώσεις που μας χάρισαν. 

Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες από τη δράση:





 

27 Μαΐου 2026

Μια όμορφη σχολική χρονιά κλείνει...

 

Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και τι καλύτερος τρόπος για να την αποχαιρετήσουμε από μια μέρα γεμάτη παιχνίδι, γέλιο και φύση!


Σήμερα, Τετάρτη 27/5/2026, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον πανέμορφο χώρο αναψυχής «Το παρκάκι της Μουριάς» στη Μουριά.

 


Σε ένα καταπράσινο και ασφαλές περιβάλλον, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία:                Να παίξουν και να διασκεδάσουν με την ψυχή τους, ξεφεύγοντας για λίγο από το πρόγραμμα των μαθημάτων.



   

Να έρθουν σε επαφή με τη φύση, ανακαλύπτοντας την ομορφιά του τοπικού φυσικού περιβάλλοντος.

   

Να μοιραστούν όμορφες στιγμές, να συζητήσουν για τις αναμνήσεις της χρονιάς.

 

Ήταν μια υπέροχη εξόρμηση που γέμισε τις μπαταρίες όλων μας και μας χάρισε το πιο ζεστό χαμόγελο για το ξεκίνημα του καλοκαιριού.


 
Η μέρα μας έγινε ακόμη πιο ξεχωριστή, καθώς η συνάδελφος μας, Χριστίνα,  είχε τα γενέθλιά της! Μας επιφύλασσε το πιο γλυκό κέρασμα, κι εμείς με τη σειρά μας της ευχηθήκαμε «Χρόνια Πολλά». Να τα εκατοστήσει!

 


Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην οργάνωση αυτής της όμορφης ημέρας!

Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία και πολλές ανέμελες στιγμές!

18 Μαΐου 2026

Επίσκεψη της ΣΤ' τάξης στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων

 

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας. Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο», οι μελλοντικοί μας απόφοιτοι επισκέφθηκαν το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων, το σχολείο που θα τους υποδεχτεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.


 

    Σκοπός της δράσης αυτής ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τον νέο τους σχολικό χώρο, να εξοικειωθούν με το νέο περιβάλλον και να διώξουν κάθε μικρό άγχος ή αγωνία για το επόμενό τους βήμα.   


 

Φτάνοντας εκεί, μας υποδέχτηκαν με το πιο ζεστό τους χαμόγελο η Διευθύντρια κ. Φανή Σμιξιώτη και η συνοδός μας καθηγήτρια κ. Παρασκευή Βακουφτσή. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να:

  • περιηγηθούν στις σχολικές αίθουσες, στο προαύλιο, στα εργαστήρια Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών, στο Γυμναστήριο, καθώς και στη σχολική βιβλιοθήκη.
  • καθίσουν στα θρανία των μεγαλύτερων τάξεων, παίρνοντας μια αληθινή γεύση από την καθημερινότητα του Γυμνασίου.
  • συνομιλήσουν με την Διευθύντρια και καθηγητές, οι οποίοι τους εξήγησαν τις αλλαγές που έρχονται (νέα μαθήματα, ωρολόγιο πρόγραμμα, τρόπος βαθμολογίας, απουσίες) και απάντησαν με υπομονή σε όλες τις απορίες τους. 

Η πιο όμορφη στιγμή της επίσκεψης ήταν η συνάντηση με τους παλαιότερους αποφοίτους του σχολείου μας(Άννα, Χριστίνα, Θεόφιλο, Χρήστο ...) περισσότερο με τους τωρινούς μαθητές της Α΄ Γυμνασίου (Δημήτρη, Μαρίνο, Γιάννη...)! Τα παιδιά μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, καθησύχασαν τους μικρότερους φίλους τους και τους διαβεβαίωσαν ότι το Γυμνάσιο είναι ένας υπέροχος κόσμος γεμάτος νέες γνώσεις και φιλίες.


 

Επιστρέψαμε στο Δημοτικό γεμάτοι ενθουσιασμό, προσμονή και... λιγότερες απορίες! Το μεγάλο σκαλοπάτι προς τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν φαντάζει πια τόσο ψηλό, αλλά σαν μια νέα, συναρπαστική περιπέτεια που ανυπομονούν να ξεκινήσουν.


 

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Γυμνασίου για την άψογη φιλοξενία!


 

Ευχόμαστε στα «εκτάκια» μας καλή πρόοδο και καλή αρχή στο νέο τους ξεκίνημα!


 

08 Μαΐου 2026

2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Γερμανικής Γλώσσας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων

 



Το σχολείο μας, σήμερα Παρασκευή 8/5/2026, συμμετείχε στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Γερμανικής Γλώσσας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων,με θέμα:                                                                                         «Μια φορά κι έναν καιρό… και σήμερα;»                                                                      «Es war einmal… und heute?»

Οι μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσίασαν: θεατρικά δρώμενα, μουσικές και εικαστικές δημιουργίες, ψηφιακές αφηγήσεις, πολυτροπικά έργα, βιωματικές δραστηριότητες, με έμπνευση από τα γερμανόφωνα παραμύθια και ιδιαίτερα τους αδελφούς Grimm.

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Noack Kerstin-Helga (καθηγήτρια Γερμανικών) και Σταματίας Μαγγουρίτσα (καθηγήτρια Μουσικής), παρουσίασαν ένα γερμανικό τραγούδι, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων. Με κέφι, σωστή προφορά και πολύ κέφι, απέδειξαν ότι η εκμάθηση μιας γλώσσας δεν περιορίζεται μόνο στα βιβλία, αλλά κρύβεται στη μουσική, στην έκφραση και στην επικοινωνία.


Η συμμετοχή μας στο φεστιβάλ ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά: να εξασκήσουν τη γερμανική γλώσσα με έναν διασκεδαστικό τρόπο, να έρθουν σε επαφή με μαθητές από άλλα σχολεία.



Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια των παιδιών.