16 Ιουνίου 2026

Καλό καλοκαίρι σε όλους!


 


 Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Τα βιβλία έκλεισαν, οι τσάντες μπήκαν στην άκρη και η αυλή του σχολείου μας θα ησυχάσει για λίγο.

 Ήταν μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια, νέες γνώσεις, αλλά και προκλήσεις που καταφέραμε να ξεπεράσουμε μαζί. Μέσα από τα μαθήματα, τις γιορτές, τις εκδρομές και τις καθημερινές μας στιγμές, μεγαλώσαμε, μάθαμε και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν.

Ευχόμαστε στους μαθητές του σχολείου μας καλή ξεκούραση, να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και να χαρούν τις διακοπές τους.

 Στους τελειόφοιτους του σχολείου ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο νέο τους ξεκίνημα. Να κυνηγάτε πάντα τα όνειρά σας!

 Ραντεβού τον Σεπτέμβριο με νέα ενέργεια και χαμόγελα!

 

 ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

05 Ιουνίου 2026

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 3ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος «Αλλάζουμε εμείς, όχι το Κλίμα…»

 



Γεμάτοι ενθουσιασμό οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στις δράσεις του 3ου Φεστιβάλ Περιβάλλοντος, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πανέμορφο Πάρκο του Αη Γιώργη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, μια εκδήλωση που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων .

Το κεντρικό σύνθημα του φεστιβάλ, «Αλλάζουμε εμείς, όχι το Κλίμα…», έγινε για όλους μας πηγή έμπνευσης και αφορμή για δράση. Αποδείξαμε στην πράξη ότι η προστασία του πλανήτη δεν είναι μια θεωρητική έννοια, αλλά καθημερινή στάση ζωής και συλλογική προσπάθεια.

Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια και ενημερωτικές παρουσιάσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την κλιματική αλλαγή, τη σημασία της ανακύκλωσης, την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία της βιοποικιλότητας.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη γνώση, συνεργασία και δέσμευση για ένα καλύτερο αύριο. Οι μαθητές μας απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι η νέα γενιά είναι έτοιμη να πρωτοστατήσει στην προσπάθεια για ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά, με περισσότερες δράσεις και την ίδια αγάπη για το περιβάλλον!

Δείτε εδώ φωτογραφίες από τις δράσεις μας στο πάρκο :  

 

 

 

 

 

 

 

 

 




02 Ιουνίου 2026

Μια γλυκιά επίσκεψη στο σχολείο μας!

 


Την Τρίτη 2/6/2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί τον γεωπόνο κ. Κωνσταντίνο Μουζιούρα, για μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα «Η μέλισσα και το μέλι».

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» μέσα στην κυψέλη και να ανακαλύψουν τα μυστικά αυτού του μικροσκοπικού αλλά θαυματουργού εντόμου, που είναι τόσο πολύτιμο για τη ζωή στον πλανήτη μας.

Τι ανακαλύψαμε στη δράση:

  • Η κοινωνία της κυψέλης: Μάθαμε για τους ξεχωριστούς ρόλους που έχουν οι μέλισσες –από την εργατική βασίλισσα και τους κηφήνες μέχρι τις ακούραστες εργάτριες– και πώς συνεργάζονται με απόλυτη αρμονία.

  • Η αξία της επικονίασης: Ο κ. Μουζιούρας μας εξήγησε με απλό και κατανοητό τρόπο ότι οι μέλισσες δεν μας προσφέρουν μόνο το μέλι, αλλά χάρη σε αυτές αναπαράγονται τα περισσότερα φυτά και φρούτα που τρώμε.

  • Από το λουλούδι στο βάζο: Παρακολουθήσαμε όλη τη διαδρομή που κάνει το νέκταρ μέχρι να μετατραπεί στο αγνό, θρεπτικό μέλι που φτάνει στο τραπέζι μας, καθώς και τα υπόλοιπα προϊόντα της κυψέλης (γύρη, βασιλικός πολτός, κερί).


Το συμπέρασμά: Προστατεύοντας τη μέλισσα, προστατεύουμε το ίδιο μας το μέλλον.  

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κωνσταντίνο Μουζιούρα για τον χρόνο του, τις πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας!

Ακολουθούν φωτογραφίες από την παρουσίαση που μας έδειξε ο κ. Μουζιούρας:


                                






 

Το ΚΠΕ Περτουλίου-Τρικκαίων στο σχολείο μας!

 


Σήμερα, Τρίτη 2/6/2026,  το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την εξαιρετική ομάδα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Περτουλίου-Τρικκαίων, την κ. Κοτρώνη Τερέζα και τον κ. Παναγιώτη Δημητρίου, για μια ξεχωριστή δράση. Το θέμα που μας απασχόλησε: «Το οικολογικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων μας στον πλανήτη».

Μέσα από βιωματικά παιχνίδια, συζήτηση και διαδραστικές παρουσιάσεις, είχαμε την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε πώς οι καθημερινές μας συνήθειες –από το φαγητό που επιλέγουμε μέχρι τον τρόπο που μετακινούμαστε ή καταναλώνουμε ενέργεια– αφήνουν το δικό τους «σημάδι» στη Γη.

Τι μάθαμε:

  • Τι είναι το οικολογικό αποτύπωμα: Καταλάβαμε ότι είναι το μέτρο των φυσικών πόρων που χρειαζόμαστε για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, σε σχέση με την ικανότητα του πλανήτη να τους αναγεννά.

  • Η δύναμη των επιλογών μας: Συνειδητοποιήσαμε ότι η υπερκατανάλωση πλαστικών, η σπατάλη τροφίμων και η αλόγιστη χρήση του νερού επιβαρύνουν το περιβάλλον πολύ περισσότερο από όσο νομίζουμε.

  • Η λύση ξεκινά από εμάς: Δεν μείναμε όμως μόνο στη θεωρία! Οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ μας έδωσαν πρακτικές, καθημερινές συμβουλές για να μειώσουμε το αποτύπωμά μας, όπως η σωστή ανακύκλωση, η επαναχρησιμοποίηση υλικών και η εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι και στο σχολείο.

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του ΚΠΕ Περτουλίου-Τρικκαίων, την κ. Κοτρώνη Τερέζα και τον κ. Παναγιώτη Δημητρίου, για την ενέργεια, τη μεταδοτικότητα και τις πολύτιμες γνώσεις που μας χάρισαν. 

Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες από τη δράση: